عملکرد کلیه از 12٪ اما می تواند را ندارد دیالیز چه مدت می تواند بیمار زنده ماندن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اگر کلیه ها در 12٪ هستند و دیالیز یک گزینه نیست چه مدت می تواند یک فرد زنده ماندن؟ به طور کلی، برای افراد مبتلا به 12٪ عملکرد کلیه، که قرار است به دیالیز اما به دلیل برخی از دلایل برخی از مردم می توانند دیالیز را ندارد، پس از آن برای این بخش از مردم چه مدت می تواند آنها برای زنده ماندن؟ آیا جایگزین دیگری که می توانید آنها را زنده دیگر بدون دیالیز کمک کند وجود دارد؟

چه مدت می تواند بدون دیالیز با 12٪ عملکرد کلیه زندگی می کنند بیمار است؟

در درمانگاه، عملکرد کلیه از 12٪ در پایان مرحله بیماری کلیوی است که به عنوان ارومیه شناخته شده است. در این مرحله مردم بسیاری از علائم و عوارض خواهد تجربه، اگر آنها می توانند دیالیز را ندارد (آن را می توانید تمام کسانی که علائم را تسکین دهد و کمک به مردم بهتر زندگی می کنند)، این بیماری ممکن است سریعتر می رود، حتی چند هفته عملکرد کلیه کاملا از دست داده خواهد شد. بنابراین این بدان معناست که مردم فقط می تواند از چند هفته بدون دیالیز زندگی می کنند.

درمان های جایگزین که کمک به مردم با 12٪ عملکرد کلیه به زندگی طولانی تر چیست؟

همانطور که در بالا ذکر شد، مردم نمی تواند دیگر بدون دیالیز زندگی می کنند، اما این است که مطلقا نه. اگر مردم می توانند برخی از گزینه های دیگر پیدا قبل از عملکرد کلیه کاملا از دست داده، آنها می توانند فرصتی برای بهبود آن، در نتیجه به زندگی طولانی تر، حتی بدون کمک از دیالیز HACE.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از روش های درمانی موثر ترین است که می تواند کمک به مردم دیالیز جلوگیری یا خلاص شدن از شر OG آن را به تدریج با بهبود عملکرد کلیه است. اگر شما علاقه مند در آن هستند و یا می خواهند بدانند که جزئیات بیشتر، برای تماس با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما اطلاعات را برای شما به صورت رایگان ارائه می شود.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد دیالیز یا نیاز به کمک در بهبود عملکرد کلیه خود را، انجام مردد به ترک پیام به ما نیست، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/dialysis/4005.html





:: برچسب‌ها: دیالیز، 12٪ عملکرد کلیه، چه مدت می تواند زندگی می کنند بدون دیالیز بیمار ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: